linaloca

KEEP ON WALKING

Publicerad 2015-08-01 18:44:00 i Resor,

Hej blöggen,
 
idag lagar jag hamburgare på högrev till brorsan som fyller 27. Grattis till honom! Om mindre än tre veckor fyller en 30 också. Känns ju rätt sjukt. Vet inte om det var så här jag föreställde mig att livet skulle vara när jag kliver över trettistrecket men det är helt ok ändå!
 
På onsdag sticker jag och min travelbestie Pontus iväg på en efterlängtad resa! (Om allt går vägen, hoppas, hoppas *knack, knack, knack* etc ...) Isf ska jag fota så himla mycket, har inte hunnit använda min kamera en endaste gång sen jag kom hem från Sydafrika i februari.
 
Ha en fin augustikväll allihop!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

linaloca

"I was never really insane except upon occasions when my heart was touched."

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela