linaloca

PICK ME UP AND TEAR ME DOWN

Publicerad 2015-08-02 16:18:00 i Resor,

Har haft en riktig ful-dag idag . Hemskt! Gått runt hemma i mina Victorias Secret-tights och en gammal tröja jag snott från en gammal flamma :-) Så får det va ibland när man är ledig. Tänkte att jag skulle dela med mig av lite finfina bilder från London i början av juli. Min favoritstadsdel är helt klart Camden med marknaden och alla små foodstands som får det att vattnas i munnen när man promenerar runt och tittar på allt. Mikael stod för de flesta bilderna eftersom jag nöjde mig med iPhony-kameran för en gångs skull. Varsegodis!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

linaloca

"I was never really insane except upon occasions when my heart was touched."

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela