linaloca

Hej blöggen

Publicerad 2015-09-28 16:41:09 i Resor,

Nu skriver jag en snabb liten update här, har lite bråttom för vi ska nämligen ut på en middagskryssning i solnedgången, jag ch lilla papsi. Så himla mysigt! Idag har varit på en tur till Deira, tog en så kallad abra över Dubai Creek och gick och kikade på kryddmarknaden och guldmarknaden. Shoppade lite också, givetvis ;-) Igårkväll vart vi bjudna på middag av min syssling och hans föräldrar. Det var så himla mysigt att få träffa dom igen! Egentligen är dom tre bröder, men en bor kvar i Köpenhamn och den andra var ute på annat. Fick äntligen se hur dom bor här och middagen på Park Hyatt var helt magisk! Helt klart ett minne för livet. Önskar att vi kunde stanna lite längre men både jag och pappa måste hem och jobba i veckan, så imorgon tänkte vi testa att åka hem. Håll tummar och tår för att vi kommer med båda flighterna ;-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

linaloca

"I was never really insane except upon occasions when my heart was touched."

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela